tirsdag den 2. august 2011

Dagens

Dagens outfit på mission "hemmeligheder" haha. Har faktisk haft en rigtigt hyggelig dag som jeg virkelig har nydt, det samme kan desværre nok ikke siges om min konto.. Ups?
Kom lige til at tænke på at jeg aldrig rigtigt fik vist jeg hvad jeg egentligt havde købt i den her bunke hehe (virkelig dårlig vane, I know..)
Kan dermed afsløre at en af tingene er de her "cykelshorts" som jeg havde på i dag. Eftersom jeg jo har fået en svaghed for de skønne, men MEGET korte, højtalede nederdele er det simpelthen bare nødvendigt. Har set så mange piger i denne nederdel som har set forfærdelige ud fordi de ikke kunne finde ud af at style den til deres krop..
Derudover har jeg også fået en vane med at kombinere mit ur med forskellige armbånd (okay, i dette tilfælde er det en halskæde hehe), endnu engang inspireret af Camille - nok min ynglingsblogger nr. 1 for tiden! Havde aldrig rigtigt overvejet at man kunne kombinere sådan, og synes det bliver for "symmetrisk" med noget på hver arm, så er virkelig blevet glad for at kunne bruge mine armbånd sådan her hehe :b

Vil se om jeg kan få tid til at blogge nogle af mine køb, inkl. dem fra England senere, men nu må jeg hellere se at komme i gang med at forberede en smule til i morgen. Middag med tøserne? Det bliver herligt! xD

1 kommentar:

  1. Rigtig fint outfit :) Er vild med den blå top. Kig forbi?

    SvarSlet