tirsdag den 30. august 2011

Sorte sager

Kæmpe overaskelse at jeg køber sort ikke sandt? Ikke desto mindre købte jeg to nye sorte sager til samlingen, og det er faktisk snart 14 dage siden de ankom, men det siger vi ikke til nogen hehe. Først er der den her cardigan som jeg faldt pladask for da H&M's efterårsmagasin dumpede ind i min postkasse. Er dybt forelsket i den her type jersey som H&M har lavet en del forskellige items i, blandt andet den top som jeg købte her og havde på her og den er simpelthen bare så lækker at have på. Den kan købes lige her i fem forskellige lækre farver (var seriøst tæt på at købe dem alle sammen haha).
 Derudover købte jeg selvfølgelig også et par sko (over halvdelen af mine sko er nu fra H&M - jeg fornemmer en hvis tendens haha). Eller rettere sagt, et par støvler. Vi kan jo nok snart ikke benægte at efteråret er på vej længere, og syntes jeg burde have mig et par ordentlige støvler denne gang, så jeg ikke skal tilbringe endnu en vinter i enten converse eller wedges. I hvert fald ikke hele vinteren hehe :b
De passer bare helt perfekt til mig, med deres rå detaljer, bikerboot-agtige look og yderst budgetvenlige pris hehe. Hvis andre skulle føle sig fristet fås de lige her.
- Og så er det vist også på tide at jeg lærer at holde mig væk fra H&M. Det kan godt være at det er billigt, men ikke når man konsekvent køber en milliard ting ad gangen. Farlig side. Meget farlig side...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar