tirsdag den 17. juli 2012

Back on the blog xD

Jeg er tilbage! Jeg har tilbragt et halvt år på verdens skønneste semi-slot af en højskole hvor blogging fik absolut nulprioritet, men nu er jeg tilbage og klar til at dele min verden fyldt med alt og intet med jer igen.

Jeg har været væk i et halvt år, og der er satme sket meget siden da, det her er bare et meget lille udpluk, men det ville tage alt for længe at fortælle det hele (:
Siden sidst har jeg 1 - leget maler med min klan på højskolen (nej, det er virkelig ikke så langhåret som det lyder), 2 - været til togafest, 3 - mødt en masse fantastiske mennesker (mød Emma K, Valdemar, Tim, Johan, Nikolaj og Ian :b), 4 - drukket mig usigeligt fuld og gjort dumme ting (mød Martin S), 5 - været død cheerleader, 6 - været i Istanbul (igen igen), 7 - bygget sæbekassebil med de gamle elever, 8 - været på Roskilde Festival! og sidst men absolut ikke mindst 9 - været på Vig Festival og spillet klodsmajor med Carpark North! xD
Der er simpelthen sket så mange fantastiske ting i løbet af det sidste halve år, og selvom jeg har forsømt mit liv herhjemme fortryder jeg intet! Men nu er jeg hjemme igen, og er klar til at give den max gas som altid.

Det føles godt at være tilbage. Vi blogges (:

I'm back from my half year of wonders at Vallekilde Højskole. I quickly decided to skip the blogging while I was there, and have fun with all the amazing people instead, and so I did! I've had an absolutely amazing six months, but now I'm back and ready to hit it as always!
I already feel totally at home in my blog. See ya! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar