tirsdag den 28. august 2012

Bye bye money

Levede for en kort tid i den lykkelige illusion, at jeg snart ville være den lykkelige ejer af penge igen. Det var lige indtil det gik op for mig at Weekday åbner her i Odense på fredag. Jep, jeg kan tydeligt se hvor mine penge kommer til at forsvinde hen i fremtiden. Weekday har virkelig de fedeste ting, men indtil videre har jeg kunne holde mig i skindet fordi jeg kun har kunnet få det online. My sweet innocent days are over..
Haha, ej jeg glæder mig virkelig meget til at se den nye butik. Derfor er det også bare ekstra fedt at jeg skal med til deres åbnings event torsdag aften. Og det "gode" er at jeg ikke har fået løn endnu torsdag, så bliver ikke fristet til at bruge nogen penge, for jeg har ingen at bruge haha. Glæder mig xD

Actually thought I was gonna have money again soon, but then I realized that Weekday is opening in Odense this Friday, and I'm lucky enough to go to the opening event on Thursday. Can't wait xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar