mandag den 13. august 2012

Magical

Som en del af jer sikkert ved, så jeg er utroligt begejstret for den verden af magi og fantasy som jeg nok burde have forladt for flere år siden efterhånden. Elsker bøgerne, elsker filmene, elsker serierne.
Den verden byder på mange fantastiske skabninger, men min ynglings er ubetinget fønixen. Den er ganske simpelt fantastisk, og det er naturligvis også den jeg skal have tatoveret til vinter.
Derfor blev jeg endnu mere overvældet end ellers da olympiaden i nat sluttede og ilden skulle slukkes. England er jo hjemstedet for mange af de bedste magiske lande (Harry Potter, Mary Poppins, Alice i Eventyrland, you name it...), så at de endte OL med en fønix var bare så smukt på så mange måder, og symbolikken er jo ikke til at tage fejl af hehe (:

The Olympics in London ended last night, and I was simply blown away by their amazing phoenix. It is my absolute favorite magical creature, and the symbolism is unmistakable. In my eyes, it was beautiful. 

2 kommentarer:

  1. Yay, så havde jeg ret da jeg forsøgte at forklare mr. Jyde at det nok var en fønix, og symbolik og genopstandelse om fire år og bla bla bla :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvis Mr. Jyde ikke forstod det, så skulle du måske til at genoverveje forholdet? xD
      - Men godt at jeg ikke var den eneste der fangede det/nød det ;)

      Slet