tirsdag den 4. september 2012

University

Hvem skulle have troet at livet som studerende kunne være så idyllisk?
Okay, så nåede der så igen at gå næsten en uge uden et eneste indlæg. Og det er ellers ikke fordi der ikke er sket noget, nærmere tvært imod. Jeg er startet på uni, hvilket allerede har først en smule arbejde med sig, men heldigvis ikke noget overvældende endnu! Så har jeg som sagt været til åbningen på den nye Weekday i Odense. Er meget stolt af mig selv, over at jeg ikke har købt noget derinde endnu, men det holder ikke i længden. Det er simpelthen for meget lige i øjet på min stil meget af det, så kan ikke holde mig væk i længden, men forsøger virkelig at tænke økonomisk nu her hvor jeg også har studiebøger at se til, og så meget andet..
Derudover er weekenden gået med at læse en masse (både fag- og skønlitteratur, der kommer snart en anmeldelse mere :b) og et smut i biffen. Så meget for økonomisk hva?
Har været så privilligeret at få en fire dages weekend, så skoleræset begynder først igen i morgen. Derfor skal i dag helt sikkert helliges til at få mit hjem gjort rent haha xD

Started university last week, and ever since then my life has felt a bit like chaos, but I think I'm about to figure it all out again now. I do changes very badly :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar