tirsdag den 15. januar 2013

Redecorating

LACK // FULLEN
Jeg står og mangler en smule mere opbevarings plads i min lejlighed. Jeg synes jeg har fundet ud af at udnytte pladsen ret godt, men et af de systemer jeg har gang i fungerer bare ikke, så jeg har brug for noget nyt. Jeg ved bare ikke hvad det skal være?

De er selvfølgelig begge fra IKEA.
Den hvide er mega billig, og jeg har den faktisk også ude på mit badeværelse. Jeg er virkelig glad for den, og tror den vil fungere rigtigt godt til formålet.
Men den sorte er bare også virkelig flot (og kan også fåes i hvid, og rød! Og med de åbne sider kunne den måske være en smule mere praktisk. Og 400,- er trods alt ikke vildt meget..

Hjælp mig. Hvilken synes I jeg skal vælge?

Uh! Og så har min veninde lige fortalt, at hun flytter ind i min bygning 1. februar.
Jeg glæder mig allerede xD

I need some extra storage space for my apartment, but I can't decide which..
Which one do you like the best? 

2 kommentarer:

  1. Det kommer jo an på, hvad du skal opbevare på den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ret blandet. Bøger, glas, neglelak, sengetøj, blade.
      Generelt alt det, som jeg ikke har en ordentlig plads til nu her (:

      Slet