onsdag den 13. februar 2013

Gimme gimme

Jeg er simpelthen så træt af at være broke! Jeg savner virkelig shopping helt åndsvagt.. Nogen der kan minde mig om, hvordan det nu er nyt tøj føles?
Så sad jeg der og læste blogs, og så smider MissJeanett en post med den her super skønne nederdel sammen med beskeden om, at ASOS giver 10 % rabat til og med fredag. But why?!
Min hjerne siger "nej, du har ingen penge," mens mit hjerte skriger "grå jerseeeeeeeeeeeeeeeey til 207,-". Jeg har aldrig været så lykkelig over at noget jeg cravede var udsolgt i min størrelse. Det tager ligesom beslutningen for mig haha :b

In other news, så har jeg været ved lægen i dag for at få fornyet min henvisning til fys. Min ryg kan simpelthen ikke holde til mere, så nu har jeg været så heldig at få en tid allerede i morgen. Hvem skulle have troet, at man kunne glæde sig så meget til en tur til fysioterapeuten hehe xD
Det værste er bare, at det har kostet mig endnu en skoledag, fordi jeg fik en tid midt på dagen, så det hverken kunne betale sig at tage på uni før eller efter. Damn..

I crave this skirt. So not fair for ASOS to give a 10 % discount these days, when I don't have any money. I'm oddly glad that it sold out in my size, otherwise I might have been tempted too much :b

Ingen kommentarer:

Send en kommentar