onsdag den 6. marts 2013

Beauty night

I aftes valgte jeg endnu en gang at trodse min sygdom, og bevæge mig ud i den virkelige verden. Der var Beauty-aften i Magasin, og til en flad 50'er lød det ikke som noget, vi havde lyst til at gå glip af :b

Det var ganske hyggeligt, men på ingen måde hvad vi havde forestillet os. Vi havde forventet en form for foredrag, gratis prøver og what not, men i stedet fik vi et mylder af mennesker, et par celebs bag en hord af mennesker, og en hel masse fristelser, som jeg ikke har råd til.. 
Det var jo selvfølgelig ikke all bad. Jeg fik endelig prøvet det famøse Ciaté Caviar Manicure, omend kun på én finger (de minder om en blanding mellem birkes og kagekrymmel), og Janni fik prof. hjælp til at finde lækker ny foundation og mascara. Og så fik vi selvfølgelig en ordentlig goodiebag, som bestemt var alle de 50,- værd!
Ovenviste er kun en lille del af posens indhold, men der var så meget godt, at jeg måtte vælge ud. Glæder mig især til at prøve WELEDA dagcremen, og Dr. Hauschka håndcremen xD

Jeg var så sikker på, at jeg endelig ville kunne komme afsted i dag, men selvfølgelig skulle min ryg så vælge at gå amok. Seriøst, jeg må virkelig have pisset på en eller anden karmakonto.. Jeg orker ikke mere!

There was beauty night last night in Magasin. Kind of an disappointment, but the goodie bag sure made up for it ;)

2 kommentarer:

  1. Det er en super fin blog du har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg hygger mig også meget med at lave den, når jeg har overskud til det (:

      Slet