fredag den 2. august 2013

Bag to school

Eisa // Gifla // Mi Pac // Warsmutte se
Haha, fik I joken? Synes selv jeg er ret vittig ;)

Nå, spøg til side. Nu skal jeg jo snart begynde studie igen, (præcis en måned i dag - vildt!) og eftersom det er et "igen", burde det jo egentligt ikke være det store problem. Jeg har været igennem hele møllen med at lære området at kende, lære at finde vej, falde til og alt det der. Men nu ligger landet jo sådan, at den taske jeg plejede at bruge til skole sager, og som ellers har været min tro følgesvend i mange år, er ved at falde fra hinanden.
Mit mål er sjovt nok, at starte mit nye studie med de bedst mulige omstændigheder, så jeg tænker lidt, at det må være grund nok, til at kunne forsvare, at købe en ny taske.

Jeg har trawlet nettet lidt igennem for at finde en, som er stor nok til mine behov, men som også er pæn nok til at tilfredsstille min forfængelighed uden at sprænge mig budget, og det her er hvad jeg er kommet op med.

De to øverste er klassiske ryksække, som jeg måske kunne forestille mig, ville være det mest praktiske, da jeg endnu engang satser på at cykle mest muligt frem og tilbage.
De to nederste er skuldertasker, og selvom de ikke er helt lige så praktiske, så er det ikke være, end at jeg nok ved, at det sagtens kan lade sig gøre, eftersom min gamle taske var af samme slags.

Prisforskellen fra den dyreste til den billigste er 75,- så det er bestemt ikke det, der skal afgøre, hvilken det bliver, men hvad pokker skal så? Jeg kan sgu egentligt ret godt lide dem alle fire..
Hvad synes I? Kast jeres stemme, eller kom endelig med andre bud, hvis I har nogle. Miss indecisive slår til igen (:

Mens I tænker for mig, vil jeg smutte på stranden med en dejlig dame, og derefter drikke med fuld sammen med endnu flere. Glædelig fredag (:

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, jeg er egentligt også lidt hooked på den. Måske man skulle :b

      Slet