onsdag den 14. august 2013

Fuld fart frem

Det er som om, det her bare var så meget mere sjovt og uskyldigt sidste år...
Py ha, jeg kunne godt lige ønske mig, at livet bare ville skrue en anelse ned for tempoet lige for tiden. Jeg synes jeg render og laver alle mulige ting for tiden!

Taget i betragtning, at jeg først var hjemme fra arbejde klokken 22.15 i går, begyndte i dag bare alt for tidligt. Kom naturligvis alt for sent i seng for så at sove elendigt hele natten og så stå op igen ved 8-tiden, så jeg kunne komme af sted til afskeds-brunch hos den vidunderlige Thea, som står med det ene ben ude af døren på vej til livet som Aarhusianer. Ad det er langt væk..
Men på den anden side, så var det jo super hyggeligt endnu en gang, at have en undskyldning for at samle de dejlige damer, og lige vende verdenssituationen. Det kan ikke gøres for ofte ;)

Det er selvfølgelig ikke nok, at fylde sin fridag med én plan. Skulle derfor også et smut til lægen, som resulterede i en tur på apoteket. Det passede dog fint sammen med, at jeg alligevel også skulle ned og aflevere min cykel hos cykelsmeden. Jeg har overgivet mig, og søgt professionel assistance..
En fin lille anledning, til at hive mine trofaste gamle rulleskøjter frem, for første gang i et par år (så vidt jeg husker). Det er seriøst sjovt, at komme rullende forbi myldretrafikken på rulleskøjter, med en flad cykel. Hold nu op, hvor kan folk bare se forvirrede ud, når de ikke har bedre at lave hehe :b

Hvis ikke det var så besværligt, at komme ind i butikker, med rulleskøjter på, så ville jeg tage dem noget oftere. Området er rimeligt godt til at rulle i, og det gør mega godt i lårbasserne, som nok er den del af min krop, der generer mig mest. Måske jeg bare skulle gøre det alligevel?

Nå, med dagens gøremål ude af verdenen, besluttede jeg mig så for, at jeg slappe af med det nye IKEA-katalog. Dååååårlig ide. Seriøst, det er klamt i år. Der er jo ikke noget af det, der overrasker mig, og jeg føler mig ulækkert besat ved at sidde med det. Øv hvor er jeg bare ødelagt at mit job hehe.
Måske jeg bare skulle ligge mig, og se noget serie i stedet? (:

P.S. Det kan godt være, at teklub er mega hyggeligt, og smager dejligt, men fire kopper te på tre timer, det fortryder du bare resten af dagen -.-'

2 kommentarer:

  1. Fatter ikke det med ikea kataloget og teen? :b

    SvarSlet
    Svar
    1. IKEA-kataloget har noget at gøre med, at jeg føler mig besat af min job, ved at ligge og kigge i kataloget. IKEA fylder alt for meget i mit hoved :b

      Det med teen, er fordi Thea altid har fortalt at hun havde en teklub da hun var lille, og vi drak ekstremt meget te hjemme hos hende den anden dag. Grunden til at jeg fortrød det, er at jeg skal tisse voldsomt meget af te :b

      Slet