torsdag den 1. august 2013

Pyntedukke

Jeg kommer nok aldrig uden om, at jeg er en kæmpe pyntedukke. I går, da jeg kom hjem fra gavetur, blev jeg mødt af min nabo med kommentaren "Sikke fin du er i dag", selvom det for mig bare var et almindeligt hverdagsoutfit. Sandt, hun er så også mest vandt til at se mig i nattøj, eller til-og-fra-arbejde tøj hehe :b

I dag kom jeg så til, at købe lidt mere pynt. Ups?
Jeg har hele sommeren sukket efter et par nye sandaler, og da jeg prøvede de her basser i H&M, og de kun kostede 129,- kunne jeg altså ikke sige nej. Så håber jeg bare, at sommeren ikke har tænkt sig at slutte helt endnu ;)
Derudover røg der en hel masse ringe med hjem. Jeg elsker at have ringe på, og når de er så billige, så bukker min vilje altså under.. Derfor blev det til én stor, som krydser tre fingre, og en masse små, som jeg købte i en lille størrelse, så jeg kan have dem siddende på det yderste led. Ja, jeg ved godt at jeg cirka er det sidste menneske i verden, til at få sådan nogle ringe, men jeg har bare ikke kunnet finde nogen som var pæne og billige, før i dag. Men tro mig, de skal nok blive brugt flittigt ;)

Og apropos pynt, så har jeg også har mere af samme på hjernen i dag. Har endelig været af sted, og snakke med en tatovør om min berygtede og længe ventede tatovering. Han var mega dygtig, og super behagelig, så jeg føler mig helt tryg ved at lægge mig under nålen hos ham.
Jeg holder stadig stærkt på, at jeg ikke vil have den lavet, før sommeren er helt omme. Jeg venter altså lige et par måneder endnu, men jeg er godt nok ved at være utålmodig. Ih hvor jeg glæder mig til at få min smukke føniks! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar