tirsdag den 13. august 2013

They say blondes have more fun

Så nu har jeg altså testet det (:

Første gang jeg farvede hår, gik jeg vel i 5. klasse. Nej, jeg var ikke psykopat, jeg fik bare det der var tilbage, efter min mors hår var blevet farvet hehe :b
Jeg tror jeg gik i 8. klasse, da jeg begyndte at farve det regelmæssigt, og siden jeg gik i 9. har jeg farvet det forskellige former for mørkt. Det er derfor mange år siden, at jeg sidst har været lyshåret.
Denne sommer har jeg bare ikke kunnet overskue at farve det. Både fordi jeg ikke har vidst hvordan min økonomi ville se ud, og fordi solen simpelthen er så hård ved hår. Det skal jo praktisk talt farves hver måned om sommeren, og det orkede jeg ikke i år.

Derfor har jeg gjort det til et eksperiment i stedet. Hvor lyst kunne mit hår nå at blive hen over sommeren, og har blondiner det virkeligt sjovere? :b
Resultatet på det første spørgsmål kan I se lige her:

Lige da jeg kom hjem fra Wella, og i går før arbejde.

Med hensyn til spørgsmål nummer to, så er det faktisk en ret sjov historie.
Sidste jeg fik farvet hår, var da jeg sad hårmodel for Wella en gang i marts. Den gang havde jeg stress og hjerteproblemer, og havde generelt ret svært ved at overskue mit liv. 
Min daværende fyr var bestemt ikke fan af den nye frisurer. Hans ordrette kommentar var "Det ligner du er blevet skidt i hovedet af en enhjørning"......... Selv var jeg egentligt ret begejstret, men det er en anden sag.

Kort efter valgte vi at gøre det forbi (ikke på grund af kommentaren, men den gjorde da ikke situationen bedre haha), og kort efter dét, valgte jeg at droppe ud af mit studie. Ingen af delene havde noget at gøre med håret, men status er, at mit hår var mørkt på tidspunktet. 
Det skræmmende er bare, at jeg ikke kan benægte, at mit humør ér blevet lysere i takt med håret og vejret. Jeg har fået rydet op i mit liv, er startet job, er sluppet af med mine hjerteproblemer, har styr på økonomien, nyder mine venner, er kommet ind på et nyt studie og jeg er smaskhamrende forelsket. Hvad skete der lige for det? xD

Så jeg tror altså, at min konklusion må være, at blondiner i virkelighed har det sjovere. Vildt..
Nu er problemet så bare, at jeg er blevet tilbudt at sidde hårmodel for Wella endnu en gang, og det eneste kriterie er, at jeg skal være åben for "kraftige farver".
Jeg elsker at sidde hårmodel, og jeg trænger seriøst til en klipning, men er jeg villig til at sige farvel til mit (til syneladende) lykkebringende blonde hår allerede? :b

Åh ja, det er store problemer jeg har her i livet, det kan I nok høre ;)

4 kommentarer:

  1. DO IT! Det lyder da mega fedt med kraftige farver :D Og du kan jo bære det! Det andet er noget overtroisk pjat, alle ved at sommer hjælper på alt :)

    SvarSlet
  2. Er enig med Livsen, alt er hvad man gør det vil :)

    SvarSlet
  3. Haha, må nok erklære mig enig med jer begge. Selvom jeg egentligt ret godt kan lide den farve mit hår har fået, så passer det bare ikke til mig. Det er alt for "pænt". I need something more crazy ;)

    SvarSlet
  4. Blondiner har det sjovere, det er altså sandt. Men sommer skader selvfølgelig heller ikke :)

    SvarSlet