lørdag den 28. september 2013

New stuff

Kender I det der, hvor man bare har vildt mange idéer til indlæg, og man bare kunne have haft en skide god uge, men pludselig er det lørdag aften, og man har ikke opdateret siden mandag? Det gør jeg i hvert fald.. 
Nå, jeg kom som sagt til at shoppe en gang i sidste uge. Men ASOS var en evighed om at levere, så mit shoppehjerte blev utålmodigt. Og så var det jeg fik en mail fra Matas, om at de havde mega tilbud til aktive Club Matas medlemmer, for at fejre, at de har eksisteret i tre år. Det vil sige mig - wuhuu xD

Et af de gode tilbud var Essie-neglelakker til 3 for 2, så nu syntes jeg altså at det var på tide, at jeg forkælede mig selv med nogle kvalitetslakker. Valgte farverne "sole mate" som er en lækker bordeauxrød, "mint candy apple", som er mere eller mindre præcis hvad navnet siger, og "lapiz of luxury" som er kraftig lyseblå. Har allerede testet sidstnævnte, og jeg er helt bestemt fan. Her på tredjedagen efter jeg lagde den har jeg været på Pub-crawl, en tur på landet og syv timer på arbejde, og der er kun meget små revner i lakken. Så kan jeg sgu ikke komme på nogen bedre test hehe :b

Et andet godt tilbud var 2 L'Oréal-produkter for 1. Her var mit køb nok en anelse mindre rationelt, men havde bare kort forinden læst Emilys meget rosende fraser om lige netop den her mascara, og når nu jeg var i gang, og kunne få dem til halv pris, så kunne jeg vel lige så godt slå til? Det var i hvert fald hvad min logik sagde, så nu skal jeg bare lige have tømt den jeg er i gang med fra GOSH, som jeg ellers også har været ganske begejstret for det sidste halve års tid. Glæder mig til at se, om det var pengene værd, og så ellers nyde, at jeg ikke skal stresse over mascara det næste halve år haha xD

Se, havde jeg nu været en god blogger, og fået lavet det her indlæg, da jeg tænkte på det i første omgang, så kunne I andre også have nået at udnytte tilbudene, hvis I er aktive medlemmer, men desværre løb de kun til den 28/9, som ender her om 1½ time i skrivende stund. Så med mindre I er mega turbo (og af sære grunde læser det her en lørdag aften), så må I desværre undvære i denne omgang..

Mine varer fra ASOS dukkede forresten op samtidig med dem fra Matas, så vil lige se, om jeg ikke kan få vist jer det også. Det hele har allerede været i brug, og til prisen er jeg helt bestemt stor fan ;)

2 kommentarer:

  1. Øv at det er udløbet, men lav lige en opdate om den mascara :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men der er egentligt generelt ret mange gode tilbud i avisen også lige for tiden. Elsker Matas (:

      Skal helt sikkert nok prøve at huske det, men skal som sagt lige have tømt den jeg er i gang med :b

      Slet