tirsdag den 10. september 2013

Ugen der gik #36


Ja, så gik der så lige en måned, siden min sidste "ugen der gik", men nogle uger er der altså bare for meget run på, til at jeg kan overskue det. Eller også, er jeg bare for doven og fanget i kæresteland. Også meget realistisk :b

Greatness

  • Er endelig kommet ordentligt i gang med mit nye studie, og jeg tror det bliver rigtigt godt. Vi har gode undervisere og et godt skema her på 1. semester i hvert fald (:
  • Det er officielt blevet efterår, og selvom jeg allerede savner sommeren, så er jeg nu også ret begejstret for efterår. Det er bare hygge på højt plan, med stille musik, stearinlys, en kop te og måske en god bog (eller bare pensum) :b
  • Et godt rengøringsflip i det lille hjem. Så var der da til at være i et par dage. Det er længe siden nu haha.
  • En del timer i IKEA. Så kan jeg forhåbentligt også holde den kørende i næsten måned!
  • Kvalitid og hyggestunder med IVK-folket. De er sgu svære, at blive trætte af de skønne mennesker (:
  • Og mindst lige så godt har det været med kvalitid og hyggestunder med min skønne kæreste. Det er skønt endelig at have det sådan, med et andet menneske! 
Badness
  • Er stadig en smule syg efter RUSturen. Hvor længe kan en forkølelse tillade sig at blive hængende? -.-'
  • Min cykel punkterede IGEN. På det SAMME dæk! Nu har jeg fået skiftet hele moletjavsen, så har det bare at virke..
  • Det har godt nok også været hårdt, med fire dages arbejde ved siden af helt nyt studie. Godt det ikke er sådan til daglig - glæder mig til at komme ned på normalen igen.
  • Er allerede bagud i pensum, og vi er kun én uge inde i semesteret.. 
  • Skal helt bestemt lige bruge noget tid på at komme ind i en rytme for at få studie, job, kæreste og hjem til at hænge sammen, uden at jeg ender på hjertemedicinsk igen.
Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg?
  • Studiestart er dyrt på mange måder. 
  • Prioritering er nøglen til overlevelse.
  • Jeg tror jeg er endt det rigtige sted efterhånden (:
Selvom jeg synes, at jeg har pænt travlt lige for tiden, så føler jeg virkelig, at jeg er et godt sted i mit liv lige nu, og jeg glæder mig bare så meget til, at få min hverdag til at køre ordentligt igen. I mellem tiden vil jeg bare prøve mig frem, én uge af gangen (:

1 kommentar:

  1. Det lyder også så fedt, at du er kommet så godt i gang med studiet, og er faldet så godt til. Man misunder dig lidt. Men ja, man skal lige lære at få hverdagen til at fungere igen, og lære prioriteringens kunst :)

    SvarSlet