tirsdag den 1. oktober 2013

Nyt look

Bum, så blev det vist tid til en make-over her på bloggen xD

Jeg har over lang tid været ret knyttet til det baggrundsbillede jeg plejede at have, men her på det seneste har jeg mere bare været træt af det. Derfor var det altså på tide, at der skete noget nyt.
Som sagt - så gjort. 

Jeg har valgt at køre det hele ret minimalistisk med lyse farver og samtidig give det et personligt strejf gennem de grønne farver (som jeg elsker) og nogle mere hyggelige skrifttyper. 

Nu har jeg jo siddet og rodet med det længe, så har set mig helt blind på det hele. Er der noget som er helt skidt, og som bare skal ændres med det samme? Så må I gerne lige sige til og generelt give et prej, om det er helt ude at skide, eller det bare er *thumbs up* (:


Og ja, så sidder den opmærksomme læser nok og tænker "Hey, var hun ikke vildt bagud med pensum? Burde hun ikke sidde og læse?"
Jo, det burde jeg, men efter fem timers grammatik i streg trængte min hjerne altså bare til at lave noget, der var lidt sjovere. Skal nok gå i gang nu. Lige om lidt.. :b

5 kommentarer:

  1. Måske er skrifttypen en smule svær at læse, og gør lidt ondt i øjnene når man læser den, men ude i siderne og sådan, så er den fin, men til en længere tekst er den lidt svær :)

    SvarSlet
  2. Det er virkelig fint med det minimalistiske præg :) Så evigt stilrent og fint.

    Men jeg må give Janni lidt ret; skrifttypen er en anelse anstrengt til de lidt længere tekster.

    SvarSlet
  3. Ja, det var nok også skrifttypen jeg bekymrede mig mest om. Må så om jeg ikke kan finde en, som er lidt nemmere at arbejde med så.

    Tak skal I have ellers (:

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Haha, jeg er ikke sikker på jeg ved, hvad det inderbærer :b

      Slet