tirsdag den 22. oktober 2013

Ugen der gik #42

I denne uge får I lidt mere uredigeret natur (:
Ja, nu har jeg godt nok lige lavet en opsamling på efterårsferien, som mere eller mindre var ugen der gik, men eftersom de her indlæg går lidt mere ned i de enkelte begivenheder vil jeg stadig lave det. En dag for sent. For så spændende er mit liv jo helt sikkert :b

Greatness
  • Familiehygge til min fars fødselsdag. Tillykke med de 47 (:
  • Er endelig blevet klippet i den frisure jeg længe har drømt om. Har haft den i en uge nu, og selvom den nok chokerer en del synes jeg den fungerer. I love it!
  • Jeg har endelig fået set den nye version af The Great Gatsby. Den er virkelig god!
  • Har rent faktisk fået læst forud i en del af pensum. Wuhuu xD
  • Var til et hyggeligt møde med højskolens Gammel Elevforening, hvor der blev lagt fine planer for kommende reunionfest og rødvinsaftener.
  • En sjov og sær fredag aften med gymnasieveninder, Irish Coffe, Granatæble, IVK'ere og Heidi's :b
  • Dovendag med ham der kærestemanden. Det bliver så sært, når han snart skal til at bo sammen med vores fælles ven..
  • Fjollede blomster fra selv samme kæreste. Måske lidt for internt? :b
  • Selvom jeg har haft en af de der ferier, som man trænger til en ferie fra, så føler jeg mig virkelig klar på studiet igen nu!

Badness
  • En lortevagt på arbejdet sammen med min leder. Øv! Han skal da ikke gå og tro, at jeg stadig stinker til mit job..
  • Et absolut stoppet tog til København fyldt med irriterende mennesker.
  • Syyyyyygt voldsom PMS. Jeg skræmmer nærmest mig selv når jeg er så cranky..
  • Forvred min ankel på vej ned af trappen på Heidi's. Den er stadig øm.
  • Min cykel er nu så gammel, at gearkablet seriøst er RUSTET i stykker. How?!
  • Når dovendag med kæresten bliver så doven, at man overvejer at aflyse socialhed for at være doven :b
  • Og nå ja, så har jeg de vildeste søvnproblemer. Hvordan er det nu det føles, at være udhvilet?

Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg?
  • Jeg er virkelig blevet fan af det der med at være kærestekedelig, nu hvor næsten alle mine veninder er single :b
  • Det er gået op for mig, at jeg kender sygt mange som er blevet/har fået kærester her i efteråret. Jeg troede alle blev kærester i foråret/om sommeren? 
  • Jeg tror faktisk næsten jeg har lært at drikke kaffe efterhånden. Praktisk!
  • Jeg har tilsyneladende også lært at shoppe. Alt hvad jeg købte i Aarhus er allerede blevet brugt vildt meget :b

Selvom jeg nok må indrømme, at min uge har været meget præget af den sygeste omgang PMS jeg nogensinde har oplevet, så endte den i sidste ende godt. Heldigvis kender jeg mig selv godt nok til at vide, hvad der skal til for at få rettet op på humøret igen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar