torsdag den 26. december 2013

Ugen der gik #51

Er det bare mig, eller er der blevet sat en seriøs turbo på de sidste uger af året her? Jeg kan ikke følge med..
Oh that mo ;)
Greatness
  • Fik afleveret årets første rigtige eksamen. Krydser fingre for bestået hehe. 
  • Chilleri på landet. Her får "ikke at lave noget" bare en helt ny betydning :b
  • Fik Divergent hjem, som en lille julegave til mig selv. 487 sider på 11 timer er da ikke underligt? :b
  • Julefrokost med den gode gamle gymnasieklasse. Sjovt at se hvor folk er i dag. Jeg er åbenbart med i kampen om klassens gamle ægtepar :b
  • Verdens hyggeligste tømmermænd, men rundstykker, sodavand, chips&dip, bøger og pausefisk. Ja tak!
  • Og så tilbage på marken igen haha xD

Badness
  • E.K.S.A.M.E.N. Kom til at aflevere i et forkert format i første omgang, så håber virkelig mit andet forsøg gik igennem!
  • Var på to forskellige posthuse for at hente én pakke, fordi jeg tilsyneladende ikke kan finde ud af at læse..
  • Vandt endnu engang snydepakken i klassens pakkeleg. Følte mig pludselig utroligt meget tilbage i 1.G :b
  • Blev umiddelbart meget hurtigt meget fuld i forhold til alle andre. 
  • Vågnede op til at nogen havde hældt vand på mit gulv i løbet af natten. WTF?!

Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg?
  • Man skal huske at have styr på formalia før man uploader sin eksamen!
  • Jeg skal låse døren inden jeg går i seng når Sarah er fuld, for hun går åbenbart i søvne..
  • Divergent er en overraskende god serie! Fornemmer dog allerede, at filmatiseringen bliver lort.. 

Og sådan nåede jeg igennem endnu en uge, og er nu halvvejs gennem årets sidste hele uge. Ret sejt, at vi har en uge 53 i år også haha.
Jeg er fanget i en juledvaskhed, hvilket er noget seriøst lort eftersom jeg stadig har en eksamen til den 3. januar, og jeg skal arbejde stort set resten af året, så jeg skal snart have hevet mig selv igang igen! (:

2 kommentarer:

  1. Så fint billede af dig :'D

    og nej, en bog slugt på 11 timer er ikke underligt, hvis det er en god bog! Tro mig, jeg kender det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvorfor undrer det mig på ingen måde, at DU ikke synes det er underligt Rikke? ;)

      Slet