mandag den 3. februar 2014

Ugen der gik #5

Januar er slut, og det samme er endnu en uge (:
Jep. Det er blevet den tid igen.
Greatness
  • Mega hyggelig og mega doven dag, som bare var lige præcis dét jeg trængte til, for at komme oven på efter miniferien.
  • Blev færdig med endnu en bogserie. Anmeldelse følger snarest (:
  • Har endelig fået set den gamle klassiker It. Gotta love them 90's.
  • Fik købt de fleste bøger til 2. semester. Føler mig velforberedt til at nå mit mål om rent faktisk at gennemføre et 2. semester haha :b
  • Var i byen med de der dejlige damer. Sikke en tur! Jeg stemmer for mere SingStar og flere hatte (:
  • Bestod endnu en eksamen. Mangler bare at høre om én mere nu, så håber at jeg snart for alvor kan binde en sløjfe om 1. semester!
  • Har fået så meget styr på mit arbejdsliv de næste par måneder som muligt. Det er godt nok kaos lige pludselig ikke at have nogen leder.. 
  • To ture i fitness-centeret. Det er super rart at have en nabo der kan motivere en smule, og glæder mig til at få slæbt den sidste med snart (:
  • Og nå ja, så var det jo bare super lækkert med en solskinssøndag. Hold nu op hvor hjælper det altså bare på humøret og energiniveauet at få lov til at nyde solens stråler en smule!

Badness
  • Kunne ikke bruges som hårmodel til VM i Frankfurt fordi mit hår er for kort. Sikke noget øv!
  • Ad hvor er det bare altid dyrt at købe pensum til et nyt semester. Det er bare ikke lige så sjovt at købe faglitteratur, som det er at købe skønlitteratur :b
  • Tømmermænd der nok godt kan snige sig ind på top 10 over det værste nogensinde..
  • Kunne ikke sælge min gallakjole, som jeg ellers havde håbet på. Skal jeg virkelig tage mig sammen, og sætte den sådan rigtigt til salg?

 Man lærer så længe man lever - hvad lærte jeg? 
  • Der er meget strenge regler for, hvordan håret skal være, hvis man vil til VM. 
  • Man skal time sin tur til Studenterboghandlen rigtigt. Kommer man for hurtigt, har de ikke det hele endnu -.-'
  • Solen kan virkelig gøre underværker. Der skal SÅ lidt til for at skabe en følelse af lykke i mit sind (:

Det har været en utroligt stille uge, hvor jeg ikke rigtigt har udrettet det helt store, men den har alligevel bare været god. Måske det er fordi jeg har lavet så lidt, at der er gået så lidt galt haha.
Og så er det vidst også på tide, at jeg kommer ordentligt i gang med den der hverdag igen. 2. semester? Vi ses i morgen (:

2 kommentarer:

  1. Håber virkelig at 2. semester bliver alt for nemt for dig! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak! I lige måde, med dit 4. (:
      Det kunne være ret blæret om et halvt år bare at kunne sige "var det bare det?" :b

      Slet