onsdag den 27. februar 2013

Why now??

Hvad er det med sygdom, og det der med altid at dukke op når man har mindst tid til det??
Jeg skal som sagt lave revy på lørdag, og jeg har voldmange roller/replikker, så jeg skal snakke pænt meget. Og hvad sker der så? Jeg får selvfølgelig ondt i halsen!
Jeg har valgt at blive hjemme i dag, selvom jeg sikkert sagtens kunne have klaret undervisningen, for det holder simpelthen ikke, hvis jeg ikke har nogen stemme på lørdag.
Jeg hader virkelig, at jeg har misset så meget undervisning efterhånden. Det er forfærdeligt..

Nå men, hvad kan man så lave, når man ender med at tilbringe en dag under dynen mens man forsøger at drukne i te?
Tjo, jeg har fået styr på vildt mange praktiske ting med hensyn til weekenden. En lille observation jeg har gjort mig - når man stresser kan man ikke sove, men det giver til gengæld én tid til at få tænkt alle de ting man mangler igennem. Og med min dejlige nye basse har jeg heldigvis et super smart system, så jeg kan få det hele skrevet ned, og huske det dagen efter. Ih hvor jeg dog elsker moderne teknologi (:

Problemet med "fritid" er også bare, at jeg falder i netshop-fælden. Jeg ved godt, at jeg efterhånden har for mange sko, men prøv lige at se, hvor fede der her er!
Rattle Boot // 399,-
Jeg har vildt længe ledt efteret par lave støvler, som kunne afløse mine efterhånden hårdt udslidte ynglingsbasser. Jeg har da også prøvet af og til, men jeg har bare endnu ikke fundet nogen, som var lige så behagelige, og som på samme måde bare passer til alt.. Men med 4cm hæl og perfekt form kan det jo næsten ikke gå helt galt. Og så er nitterne/spikesne/diamanterne bare så meget mig - jeg kommer seriøst aldrig af med resterne af mine emo-dage hehe :b

Seriously - I'm sick AGAIN!? I don't have time for this..
Or the money for that matter. When I just lie around like this, it's hard to stay away from the webshops. Look at this boot from Nelly. Gorgeous!
I need more money in my life.. 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, og der er endda gratis fragt til og med i morgen, som jo er bedst kendt som lønningsdag. Så fristet!

      Slet